pühapäev, 5. aprill 2020

Jäin ise rasedaks

2020a suurim pauk ;) - olen rase

Mul olid päevad 2 nädalat hilinenud ja rasedustesti ei viitsinud teha, sest noh- ma ei jää ju ise rasedaks. AGA rase ma siiski olen ja 34-aastaselt saan enda teise lapse, kui kõik hästi läheb.
Ilma IVF-ta, ilma planeerimise ja muretsemiseta. Mul on hea meel :)

Ma arvan, et põhjus võib olla selles, et lasin enda initsiatiivil ureaplasma Ureaplasma urealitycum proovi võtta (naistearstil) ja nii see saigi meil välja ravitud. Kui googeldada, siis leiab küll selliseid seisukohti, et ureaplasma võib raseduse teket pärssida. Et üks põhjustest või see olla küll.

Eeldatav lapse sünnikuupäev on 26. november 2020.

Naljaks lugu rasedusega seoses: ma saan öösiti orgasme. Lihtsalt näen erootilist unenägu ja voilaa. Ilma mingi kontaktita, lihtsalt tuleb :)

Raseduse kulg
Iiveldus, oksendamine, väsimus
18.05.2020 (12 nädalat) dr Šois OSCAR-test. Lootega kõik korras, tuleb poeg
12-13 nädal oli kõige hullem. Pidevalt oksendasin, toitudest ei talunud peaaegu midagi (välistatud on majonees ja liha. Kala enam-vähem talusin)

2020a Detsembris sünnitasin Pelgulinna Sünnitusmajas terve tubli poisi. Läks nädal üle eeldatava sünni tähtaja. Esilekutsumiseks sain samale päevale paberi ka, aga varahommikul hakkas sünnitustegevus ise pihta. Haiglasse jõudes olid valud edasi, avatust ei olnud ning mõne aja pärast valud lakkasid üldse. Niisiis kutsutigi sünnitus geeliga esile.
Sünnituse juures sai abikaasa viibida- pojakene tuli ilmale 2 tunniga ja kolmanda pressiga. Kokkuõmblemine võttis aega 1,5h. COVID-19 pandeemia tõttu tema meiega perepalatisse jääda ei saanud. Vaktsiinid, nagu ka esimese lapsega, on ta saanud.

Vanusevahe lastel on 2 aastat ja mõni kuu. Üsna raske on nii väikese vanusevahega lastega :D st tüütu. Kahene on kohutavalt isekas ja võtab beebilt asju ära ja muudkui keelab talle kõike.

Alates 3ndast kuust magab pojakene oma toas oma voodis. Ta lõpetas 2-kuuselt öise söömise ära, tudus ilma öösel ärkamata. Katsetasin ja panin lapse oma tuppa võrevoodisse.
Ei tahtnud ka sama viga teha, mis esimese lapsega (oli mul 8nda kuuni kaisus, öösel ärkas iga 2h tagant. Hommikune äratus kell 05!!!)- lähtun põhimõttest, et ööuni on püha nii vanematele kui lastele ja õiged uneharjumused tuleb varakult sisse juurutada. 
6-kuusena tudub ta endiselt oma voodis, hammaste tuleku ajal on rahutust rohkem, siis ta ikka korra on ärganud ja rinda saanud.
8-kuuselt võõrutasin rinnast. Oleksin rahumeeli edasi tissitanud, aga laps järjepidevalt hammustas muudkui rinda. Seetõttu ei olnud mul pikka mõtlemist.
Magab endiselt ilusti oma toas, oma voodis. Uinub ilusti ja magab terve öö. Voodi on poja jaoks mõnulemise koht, hommikul ärkame selle peale, et pojake jutustab kõva häälega

Üks imede ime on ta meil 🧡

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar