kolmapäev, 19. aprill 2017

Minu 3. katse- emakaväline rasedus

18.04.2017 - minu esimene ultraheli. Rasedust peaks olema 6 nädalat.
Ultraheli oleks pidanud näitama emakas lootemuna(sid). Siirdati kaks embrüot siiski.

Arst ei suutnud rasedust emakas tuvastada- kuhu iganes need väiksed tibud pesa otsustasid teha- vale koht!! Kuna UH näitas emakas paksu limaskesta ning määrimist ega päevi pole olnud, siis arst diagnoosis emakavälise raseduse. Ta küll ei näinud seda otseselt, aga arvas, et paremal pool munajuhas asub mingi imelik moodustis.

Andsin samal päeval uuesti vereproovi HCG määramiseks. Sellest oleneb, kas ootame kuni ise ära kukub, tuleb kirurgiline eemaldus või saan süsti/ tableti.

19.04.2017 - vereproovi vastus
Koorioni gonadotropiin (intaktne+vaba beetaalaühik) seerumis/plasmas ↑ 73.1 IU/L

Arst arvas, et võiksin oodata, kuni päevad ise algavad. Hoiatas valude eest- et siis kiiresti EMOsse.
Sain uue vereproovi aja 24.04 (jälgib, et HCG kukuks).

21.04.2017 - algasid päevad. Mul on väga-väge hea meel, et ei pidanud tablettidega ega kirurgiliselt sekkuma sellesse.

Hiljemalt juulis saab uue (st teise) täisringiga pihta hakata.

Seekord lähme lisaks ITK-le konsultatsioonile ka Nova Vitasse. Vaatame, mis plaan meile tehakse. Lihtsalt embrüosid siirdada pole nagu mõtet- nad ei kinnitu või kinnituvad vales kohas. Ma ise arvan, et mul on emakas liited (kuna mul on diagnoositud endo III), ehk oleks mõistlik teha hüsteroskoopia ja võimalikud liited likvideerida? Seda varianti kavatseme uurida.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar